Modul Úkoly - ikona v horní liště programu, je určen pro zadávání, evidenci a kontrolu plnění pracovních úkolů. Úkoly je možno zadávat jak sobě tak rovněž i delegovat jinému uživateli. Při zadávání úkolu pak vlastník definuje ostatní parametry úkolu: Předmět úkolu, termín zahájení a dokončení, průběžný stav plnění , četnost opakování a samozřejmě stanovení termínu připomenutí úkolu - kdy program automaticky zobrazí upomínku na úkol nezávisle na tom, v které evidenci se uživatel právě nachází. Úkol je možno rovněž svázat dle IČ i s kontaktem v adresáři firem.
Jednotlivá pole:
•Vlastník – uživatel který definuje úkol (horní lišta karty)
•Předmět – krátký popis úkolu
•Přiřadit – možnost delegace úkolu na jinou osobu ze seznamu uživatelů
•Datum zahájení – stanovení začátku úkolu
•Datum splnění – stanovení termínu splnění úkolu
•Stav – průběžné sledování stavu (nezahájeno, probíhá, splněno, odmítnuto, dokončeno)
•Opakování – nastavení periody opakování ( denně, týdně, měsíčně, kvartálně ročně)
•Firma – možnost svázat úkol s konkrétní firmou v adresáři
•Poznámka – textové pole pro detailní popis úkolu a vlastní poznámky
•Připomenutí – stanovení termínu kdy požadujeme úkol připomenout
Jednotlivé úkoly se zobrazují jako samostatná sekce v Ekonomickém přehledu nebo jako zcela samostatně bez Ekonomického přehledu, pokud uživatel nemá přístup do účetnictví.
Vlastníkem úkolu je vždy pracovník, který jej zadal, ale přiřazen může být pak i jiné osobě ze seznamu uživatelů. Vlastník pak může sledovat průběžný stav (nezahájeno, probíhá, splněno). Stav „Dokončeno“ může nastavit pouze vlastník úkolu – ten který úkol prvotně zadal.