Vyhledávání

Aktualita

CRM - nový modul pro řízení vztahů se zákazníky

Aktuální verze programu 2019/11 umožňuje všem uživatelům zdarma, do konce roku, vyzkoušet nový modul CRM pro řízení vztahů se zákazníky.

CRM modul umožňuje shromažďovat, třídit a zpracovávat údaje o zákaznících, především jejich kontakty, probíhající obchodní procesy a všechny ostatní aktivity ve vztahu ke klientům.

CRM systém je založen na zakládání jednotlivých aktivit vůči konkrétním klientům, jejich sledováním a řízením tak, aby byly dostupné z jednoho místa aplikace pro všechny členy týmu. Jednotlivé aktivity je pak možno třídit a zobrazovat dle požadovaných kritérií. Dále pak průběžně aktualizovat, včetně termínování plánovaných aktivit a případném delegování činností dalším členům týmu.

podrobnosti o mudulu naleznete v sekci Produkty/CRM

Zpět na přehled...